Płatność

Aby wyjść naprzeciw potrzebom naszych Klientów oraz zapewnić im maksymalną wygodę i bezpieczeństwo, przygotowaliśmy kilka sposobów płatności do wyboru:

  • Standardowy przelew na konto
    Przelew możesz wykonać w banku lub w okienku pocztowym.
    Nasz rachunek bankowy to: 60 1910 1048 2407 9981 3028 0001
    Wszelkie informacje potrzebne do wykonania przelewu otrzymasz w e-mailu, który wyślemy do Ciebie zaraz po złożeniu zamówienia.
    Przelew zostanie zaksięgowany na naszym koncie najpóźniej na drugi dzień roboczy po jego wykonaniu.
  • Szybki przelew internetowy
    To szybki, komfortowy i sprawdzony sposób dla posiadaczy kont obsługujących płatności elektroniczne. W momencie wybrania tego rodzaju płatności, zostaniesz automatycznie przeniesiony na stronę swojego banku. Po zalogowaniu się na konto, będzie czekać na Ciebie wypełniony formularz przelewu. Gdy zatwierdzisz przelew, zostanie on niezwłocznie zaksięgowany na naszym koncie, a my rozpoczniemy realizację Twojego zamówienia. Płatności wykonywane przez Przelewy24.
  • Płatność przy odbiorze (za pobraniem) Płatność gotówką przy odbiorze to idealne rozwiązanie dla tych, którzy nie korzystają ze standardowych i elektronicznych przelewów. Wybór tej metody gwarantuje rozpoczęcie realizacji zamówienia tuż po jego złożeniu. W momencie gdy zostanie ono wysłane, otrzymasz informację odnośnie przewidywanego terminu, w którym zakupy trafią do Twojego domu. Zapłacisz za nie gotówką listonoszowi, kurierowi bądź w okienku pocztowym.

Dostawa

Jednym z naszych priorytetów jest jak najszybsza wysyłka przy zachowaniu możliwie najniższych kosztów dostawy. Zamówienia realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej DPD oraz poprzez Paczkomaty InPost. Warto zaznaczyć, że waga przesyłki nie ma wpływu na koszty dostawy.

Sposób wysyłki

Przewidywany czas dostawy

Przelew

Za pobraniem

Darmowa wysyłka

Poczta Polska

1-2 dni

(dni robocze)

9,50 zł

16 zł

od

180 zł

Kurier DPD

24h

(dni robocze)

12,50 zł

19,5 zł

Paczkomaty InPost

1-2 dni

(dni robocze)

8,25 zł

-

Ważne!

Darmowa wysyłka dotyczy zamówień opłaconych przelewem standardowym bądź szybkim przelewem internetowym!

  • Przesyłki realizowane prze firmę DPD dostarczane są w godzinach pracy kuriera (w dni robocze 9.00-20.00). Jeżeli w tych godzinach odbiór zamówienia w domu jest niemożliwy, proponujemy jako adres dostawy podać adres miejsca pracy. Zmiana adresu dostawy możliwa jest przed wysłaniem zamówienia. Może się jednak zdarzyć, że kurier skontaktuje się telefonicznie z odbiorcą- wówczas, za zgodą kuriera, paczka może być dostarczona pod inny adres. Dużym udogodnieniem jest możliwość uzyskania numeru kontaktowego do kuriera dostarczającego przesyłkę. Wystarczy zadzwonić na infolinię:

801 400 373
22 577 55 55
pn-pt w godz. 8-20
sob w godz. 8-14
podać numer paczki i miejsce odbioru. Po otrzymaniu takiego numeru istnieje możliwość indywidualnego umówienia się z kurierem w dogodnym dla obu stron miejscu.

    Jeśli płacisz za przesyłkę gotówką, upewnij się, że posiadasz odliczoną kwotę potrzebną do zapłaty - unikniesz w ten sposób problemów z wydaniem reszty przez kuriera.

  • Przesyłki realizowane przez Pocztę Polską dostarczane są w godzinach 8.00-19.00. Jeśli listonosz nie zastanie Cię pod wskazanym adresem, zostawi awizo. Awizo należy zabrać ze sobą do wskazanego Urzędu Pocztowego – upoważnia oni do odbioru przesyłki w przeciągu 14 dni kalendarzowych.
  • Przesyłki dostarczane za pośrednictwem Paczkomatów InPost czekają na odbiór, we wskazanym Paczkomacie, 72 godziny od momentu otrzymania komunikatu informującego, że przesyłka została dostarczona do Twojego Paczkomatu. Przesyłkę można odebrać osobiście bądź poprosić o to kogoś zaufanego. Wystarczy podejść do Paczkomatu, podać na ekranie swój numer telefonu oraz kod odbioru (który otrzymasz w mailu oraz drogą SMS). W razie wątpliwości, bardziej szczegółowych informacji można zaczerpnąć klikając na: https://twoj.inpost.pl/pl/centrum-pomocy/jak-odebrac-przesylke-w-paczkomacie