Szanowny Kliencie, jeżeli znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu.

Nie ma jednak powodów do zdenerwowania! Nasza firma szanuje Twoje prawa. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy.

1) INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Hanoli Karolina Miela; ul. Wrocławska 12f/1; 55-100 Trzebnica) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie - w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Formularz odstąpienia od umowy można pobrać TUTAJ.

2) REKLAMACJE-BŁYSKAWICZNIE I BEZ PROBLEMU:)

Twoje zadowolenie jest dla nas najważniejsze!

Kupując w VarieTea.pl, okazujesz nam zaufanie- zrobimy wszystko, żeby Cię nie zawieść!

Jeżeli znajdziesz wadę w otrzymanym produkcie, poinformuj nas o tym niezwłocznie!

Stawiamy sobie za cel jak najszybsze i bezkonfliktowe rozwiązanie każdego zaistniałego problemu, dlatego wystarczy jedynie Twój telefon lub wiadomość e-mail.


Reklamację zrealizujemy zgodnie z Twoimi oczekiwaniami:

- ponosimy wszystkie koszty związane z wymianą wadliwego produktu

- jeżeli wymiana na ten sam produkt nie jest możliwa, proponujemy wymianę na inny produkt z naszej oferty

- jeżeli powyższe rozwiązanie nie satysfakcjonuje Cię, podaj swoje konto lub adres, a zwrócimy Ci całą wypłaconą należność.


Jesteśmy cały czas do Twojej dyspozycji. Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania i wyjaśnimy zaistniałe wątpliwości.

e-mail: sklep@varietea.pl
tel. 667-535-943